Клієнтка "Нафтогазу" Тетяна Кравченко висловила стурбованість очікуванням квитанції на оплату за газ, що характерно для пенсіонерів, у яких можливостей перевірити рахунок в онлайн-режимі та сплатити через Інтернет може не бути.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяНафтогаз у коментарях у Facebook надав їй докладні інструкції, як уникнути очікування квитанції, запропонувавши альтернативні способи:
"Ми чітко розуміємо, що є категорія клієнтів, для яких процес діджиталізації складніший. Саме тому ми надсилаємо паперові рахунки Укрпоштою після 20-х чисел кожного місяця. Також ви можете роздрукувати паперовий рахунок від Нафтогазу в терміналах EasyPay, — відповіли в компанії.
Наведена інструкція надає прості кроки для отримання паперової квитанції через термінал EasyPay:
- У рядку пошуку терміналу введіть "Нафтогаз" та виберіть послугу "Нафтогаз (рахунок на оплату)" або знайдіть цю послугу в категорії "Комунальні платежі".
- Вкажіть номер особового рахунку та введіть прізвище клієнта – власника особового рахунку.
- Термінал надасть деталі за вказаним рахунком. Для отримання паперової версії рахунку просто натисніть "Друк" та заберіть надруковану квитанцію під екраном терміналу.
Тетяна Кравченко висловила подяку компанії за таку інформацію, наголосивши на її значущості для пенсіонерів.
"На жаль, вплинути на роботу іншої компанії для прискорення отримання платіжок у нас немає можливості", — відповіли представники компанії.
Також наш портал інформував, українцям надсилають завищені платіжки за газ: в "Нафтогазі" пояснили, що відбувається
Раніше ми писали про те, що страховий стаж, придбаний не на роботі, зарахують: у ПФУ попередили – є конкретні умови
Вам буде цікаво дізнатися, подарунок під ялинку: влада затвердила підвищення одного з комунальних тарифів