До кінця листопада споживачі зобов'язані зняти показання лічильників води та передати їх постачальнику послуг, щоб було сформовано правильні платіжки. Відповідне оголошення з'явилося на facebook-сторінці "Київводоканалу".

Українцям нагадали, що до кінця місяця їм необхідно передати показники лічильника води, щоб уникнути непорозумінь у платіжках.

Вода з-під крану. Фото: скрін youtube
Вода з-під крану. Фото: скрін youtube

Передати показники можна:

  • через сайт vodokanal.kiev.ua, в особистому кабінеті або через месенджери Viber та Telegram;
  • за телефоном контакт-центру Київводоканалу (044) 202-02-02 або КК "ЦКС" 247-40-40, 0-800-404-407;
  • через сервіс Portmone.com у розділі "передача показників".

Лічильник води. Фото: скрін youtube
Лічильник води. Фото: скрін youtube

Популярні новини зараз
Запитай у дружини або мами: які документи потрібні українським чоловікам для оновлення даних у ТЦК В Україні сигарети, алкоголь та паливо продаватимуть за новими правилами: що зміниться Тисячі українців привітають грошима: хто та яку допомогу отримає Українці отримають кошти на оздоровлення: названо необхідну умову
Показати ще

Споживачів закликають не забувати передавати показники лічильників гарячої води, які необхідні для формування платіжок за каналізацію. Також повторно слід передавати дані тим, хто користується водою.

"Важливо! Якщо ви залишили будинок і не користуєтеся водою, все одно необхідно подавати показники з різницею "0", тобто ті ж, що ви надавали минулого разу, - поінформували споживачів.

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, комунальники вимагають платити за гарячу воду навіть при користуванні бойлером: "Творіть неподобство".

Також наш портал інформував, "Та ще й обманюють на абонплаті!": українці отримали платіжки з майже вдвічі більшим обсягом газу.

Крім того, ми писали, платежі більше не будуть причиною ваших сліз: у YASNO запропонували рішення, як платити менше.