До кінця листопада споживачі зобов'язані зняти показання лічильників води та передати їх постачальнику послуг, щоб було сформовано правильні платіжки. Відповідне оголошення з'явилося на facebook-сторінці "Київводоканалу".
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяУкраїнцям нагадали, що до кінця місяця їм необхідно передати показники лічильника води, щоб уникнути непорозумінь у платіжках.
Передати показники можна:
- через сайт vodokanal.kiev.ua, в особистому кабінеті або через месенджери Viber та Telegram;
- за телефоном контакт-центру Київводоканалу (044) 202-02-02 або КК "ЦКС" 247-40-40, 0-800-404-407;
- через сервіс Portmone.com у розділі "передача показників".
Споживачів закликають не забувати передавати показники лічильників гарячої води, які необхідні для формування платіжок за каналізацію. Також повторно слід передавати дані тим, хто користується водою.
"Важливо! Якщо ви залишили будинок і не користуєтеся водою, все одно необхідно подавати показники з різницею "0", тобто ті ж, що ви надавали минулого разу, - поінформували споживачів.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, комунальники вимагають платити за гарячу воду навіть при користуванні бойлером: "Творіть неподобство".
Також наш портал інформував, "Та ще й обманюють на абонплаті!": українці отримали платіжки з майже вдвічі більшим обсягом газу.
Крім того, ми писали, платежі більше не будуть причиною ваших сліз: у YASNO запропонували рішення, як платити менше.