До кінця листопада споживачі зобов'язані зняти показання лічильників води та передати їх постачальнику послуг, щоб було сформовано правильні платіжки. Відповідне оголошення з'явилося на facebook-сторінці "Київводоканалу".

Українцям нагадали, що до кінця місяця їм необхідно передати показники лічильника води, щоб уникнути непорозумінь у платіжках.

Вода з-під крану. Фото: скрін youtube
Вода з-під крану. Фото: скрін youtube

Передати показники можна:

  • через сайт vodokanal.kiev.ua, в особистому кабінеті або через месенджери Viber та Telegram;
  • за телефоном контакт-центру Київводоканалу (044) 202-02-02 або КК "ЦКС" 247-40-40, 0-800-404-407;
  • через сервіс Portmone.com у розділі "передача показників".

Лічильник води. Фото: скрін youtube
Лічильник води. Фото: скрін youtube

Популярні новини зараз
ТЦК можуть замкнути адвокатів разом із "клієнтами", а юристам вручити повістку прямо у суді Подорожчання буде нестерпним: українцям радять робити запаси – по 10 кіло не менше У платіжках за комунальні послуги з'явився новий рахунок: кому готувати більше грошей Абоненти Vodafone залишаться без зв'язку: кому потрібно терміново замінити SIM-картку
Показати ще

Споживачів закликають не забувати передавати показники лічильників гарячої води, які необхідні для формування платіжок за каналізацію. Також повторно слід передавати дані тим, хто користується водою.

"Важливо! Якщо ви залишили будинок і не користуєтеся водою, все одно необхідно подавати показники з різницею "0", тобто ті ж, що ви надавали минулого разу, - поінформували споживачів.

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, комунальники вимагають платити за гарячу воду навіть при користуванні бойлером: "Творіть неподобство".

Також наш портал інформував, "Та ще й обманюють на абонплаті!": українці отримали платіжки з майже вдвічі більшим обсягом газу.

Крім того, ми писали, платежі більше не будуть причиною ваших сліз: у YASNO запропонували рішення, як платити менше.