ПриватБанк заблокував картку після зняття готівки та не повертає доступу до рахунку. Таку скаргу на порталі "Мінфін" залишила незадоволена українка.

Клієнтка заявила, що перебуває за кордоном і кілька днів тому зняла готівку з картки ПриватБанку. В результаті їй заблокували рахунок. Повернути доступ до грошей виявилося не так просто.

Карта ПриватБанку. Фото: скрін youtube
Карта ПриватБанку. Фото: скрін youtube

"ПриватБанк заблокував мою картку за зняття готівки за кордоном. І після того, я три дні надсилаю їм фото себе зі своєю карткою зі свого інтернет-банкінгу. Тобто сумнівів, що це точно я і це моя картка і вона у мене не повинно навіть виникати”, - написала клієнтка.

Приват24. Фото: скрін youtube
Приват24. Фото: скрін youtube

Популярні новини зараз
"Війна на території росії": відомий астролог назвав час, коли Україна відчує мир Шукати іншу роботу або голодувати у старості: яку пенсію дадуть людям із зарплатою 10 000 грн В Україні сигарети, алкоголь та паливо продаватимуть за новими правилами: що зміниться Тарифи просто непідйомні для пенсіонерів: українці тікають від "Київстар"
Показати ще

За словами українки, вона відправила співробітникам ПриватБанку десятки фото з карткою, проте це не допомогло довести, що вона є власником рахунку.

"З їхнього боку вони говорять про те, що технічних неполадок у них немає, що справа у фотографії. Скарги до Приватбанку не допомагають”, - обурилася українка.

Працівники банку відреагували на скаргу та запевнили, що доступ до карти повернуть, як тільки клієнтка надасть чітке фото та буде проведено необхідну перевірку.

Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін
Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін

Раніше портал Знай повідомляв, гроші списуються, а до одержувача не йдуть: клієнт ПриватБанку б'є на сполох.

Також наш портал інформував, "Заморозив гроші на півроку": ПриватБанк залишив українця з порожніми кишенями через просту операцію.

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, ПриватБанк компенсує половину вартості проїзду в транспорті: хто отримає знижку.