ПриватБанк заблокував картку після зняття готівки та не повертає доступу до рахунку. Таку скаргу на порталі "Мінфін" залишила незадоволена українка.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяКлієнтка заявила, що перебуває за кордоном і кілька днів тому зняла готівку з картки ПриватБанку. В результаті їй заблокували рахунок. Повернути доступ до грошей виявилося не так просто.
"ПриватБанк заблокував мою картку за зняття готівки за кордоном. І після того, я три дні надсилаю їм фото себе зі своєю карткою зі свого інтернет-банкінгу. Тобто сумнівів, що це точно я і це моя картка і вона у мене не повинно навіть виникати”, - написала клієнтка.
За словами українки, вона відправила співробітникам ПриватБанку десятки фото з карткою, проте це не допомогло довести, що вона є власником рахунку.
"З їхнього боку вони говорять про те, що технічних неполадок у них немає, що справа у фотографії. Скарги до Приватбанку не допомагають”, - обурилася українка.
Працівники банку відреагували на скаргу та запевнили, що доступ до карти повернуть, як тільки клієнтка надасть чітке фото та буде проведено необхідну перевірку.
Раніше портал Знай повідомляв, гроші списуються, а до одержувача не йдуть: клієнт ПриватБанку б'є на сполох.
Також наш портал інформував, "Заморозив гроші на півроку": ПриватБанк залишив українця з порожніми кишенями через просту операцію.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, ПриватБанк компенсує половину вартості проїзду в транспорті: хто отримає знижку.