Вже 17 листопада мобільний оператор внесе зміни в список своїх послуг.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЦі зміни будуть чекати абонентів контракту. З наступного тижня вони матимуть змогу скористатися новою послугою. Інформацію
В повідомленні йшлося про нову послугу "Мої знижки". Відомо, що вона буде доступна як для нових, так і для діючих абонентів контрактної форми обслуговування. Послуга після 17 листопада буде надаватися для кожного абонента автоматично, тобто підключати її не треба.
Абонентам на смартфони буде надходити інформація про постійні знижки на товари та послуги від партнерів компанії, без додаткової абонентської плати. Якщо користувач проявить інтерес до знижки і захоче дізнатись деталі, варто буде зателефонувати за номером 466. Там оператор зможе надати більш детальну інформацію стосовно акційної пропозиції.
Вся інформація за знижками від партнерів мобільного оператора також вказується в мобільному додатку "Мій Київстар". Окрім цього, додаток досить зручний і дозволяє стежити за своїми витратами, поповнювати мобільний, вибирати різноманітні послуги, які можуть і не входити до персонального тарифного плану. Якщо поповнити рахунок через платіжний застосунок на телефоні, то поповнення відбудеться без комісії. До того ж, абоненту першому будуть доступні нові тарифні плани, які час від часу з’являються у застосунку.
Нагадаємо, портал Знай інформував, "Лохотрон чистої води": абоненти Lifecell скаржаться на дискримінацію у тарифах
Раніше на порталі Знай повідомлялося, "Терпець урвався": українка за гроші отримала від "Київстар" жахливий інтернет та нахабство у подарунок
Також, наш портал інформував, Vodafone без попередження деактивував SIM-картку абонента: потрібний зв'язок – плати 350 гривень