Послугами компанії Yasno користуються мільйони українців в різних областях України. На офіційних ресурсах постачальника часто публікують корисну інформацію для споживачів.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяАле попри це, питань в українців залишається багато. Під одним з дописів компанії, з'явився коментар від клієнтки. Жінка обурена, що наразі немає програми, яка б перераховувала недоплати та переплати. Раніше було зручно визначити суму та зрозуміти, де була допущена помилка.
"Раніше я підходила, програма рахувала недоплати, переплати, а зараз цю програму скасували. І якщо тобі нарахували незаконно 1800 гривень за місяць, то ніхто не перерахує цю помилку! Це навмисно так зробили?"
На це запитання відповіли представники компанії. За їх словами нарахування здійснюється відповідно до отриманих об'ємів споживання від операторів ОСР. Також зазначили, що для того, щоб не було переплат або недоплат потрібно лише одне - вчасно передавати показання лічильника. Передати дані лічильника потрібно в період за два дні до кінця поточного місяця до 3 числа. При цьому покази потрібні станом на 1-ше число. В компанії порадили звернутися в особисті повідомлення та надати додаткові дані для того, щоб розібратися в ситуації.
Нагадаємо, інформаційний портал Знай повідомляв, в Україні анонсували підвищення тарифів на воду для частини споживачів: хто платитиме на 30% більше
Раніше портал Знай інформував, не відповідайте, борг з'явиться: компанія "Нафтогаз" зробила заяву щодо переплати за газ
Також наш портал повідомляв, "Обґрунтуйте грабіж народу": у "Yasno" вимагають пояснень з приводу підвищення тарифу на світло