Чимало українців залишаються незадоволеними роботою мобільного оператора "Київстар". Однак справа не тільки в якості послуг, а й у компетентності співробітників компанії.
Одна українка вирішила підключити домашній інтернет, повністю сплативши пакет послуг, як того і вимагають правила. Проте "Київстар" прийняв оплату та "кинув" абонента у повний ігнор. Про це жінка написала в коментарях під постом компанії у соцмережі Facebook.
"Київстар". Фото: скрін youtube
"Київстар". Фото: скрін youtube

"Чому йде обман? Вчора підключила контракт, сплатила домашній інет. Сьогодні мені навіть не підключають його. Десяток операторів розводять руками. Пара операторів взагалі збривали. При оплаченій послузі. Повна некомпетентність. Довели за 4 години", - поскаржилася вона.

В результаті працівник "Київстару" заявив, що у жінки нібито не вистачає коштів для підключення, хоча вона сплатила всю суму на 4 тижні використання інтернету. Українка знову внесла суму заради інтересу, а компанія не лише не надала послугу, а й заблокувала абонента.

"Потім відповідають недостатньо коштів при оплаті вчора на 4 тижні. Сплатила ще 300 заради інтересу що будуть говорити. У підсумку немає інету все одно і заблокували дзвінки. Давайте може повернення всіх сум за ці 2 оплати і я перейду на фрегат? - додала жінка.

Відгук про роботу Київстар, скріншот
Відгук про роботу Київстар, скріншот

Нагадаємо, "Київстар" закриває легендарну послугу, яку пам'ятають діти 2000-х: жодних слів – одні сльози

Раніше ми писали про те, що "Обґрунтуйте грабіж народу": у "Yasno" вимагають пояснень щодо підвищення тарифу на світ

Популярні новини зараз
ПриватБанк звернувся до власників пенсійних карток: як уникнути затримок із виплатами Європі пророкують "пекельну" спеку: що чекає на Україну Платіжки за травень не порадують: постачальник газу підвищив тариф Упаковка по 80 грн: в Україні супермаркети змінили ціни на цукор, вершкове масло та олію
Показати ще

Як повідомляв Знай.ua, щоб бути на зв'язку завжди: для абонентів Lifecell ввели важливе оновлення