Клієнт ПриватБанку скаржиться, що його карта відразу перетворилася на шматок непотрібного пластику, оскільки його рахунок так закрили. Деталі він розкрив у своєму відгуку на порталі Мінфін.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЗа словами українця, він без проблем користувався послугами "ПриватБанку", але раптово в обслуговуванні відмовили. У службі підтримки аргументували, що він нібито не підтвердив походження коштів, зарахованих на рахунок.
"При спробі зайти в приват 24 побачив (з метою безпеки зверніться 3700). Звернувшись в чат підтримку мені сказали, що моє обслуговування припинено. Запитавши причину мені відповіли, що раніше мені був відправлений запит про походження коштів, і у відведений час я не надав документи", - написав клієнт.
Утім, українець заявляє, що жодного запиту не отримував і як тільки дізнався про необхідність надати документи, одразу пішов до відділення. Але це не дало результату і в результаті він залишився без рахунку.
"У привата мабуть якісь проблеми були в системі, що мені той запит так і не дійшов. І банк вирішив розірвати зі мною відносини. Після цього я одразу пішов у відділення та надав документи для підтвердження", - додав чоловік.
Раніше портал Знай повідомляв, ПриватБанк обдурив українця під час видачі валюти: "Треба перевіряти біля каси".
Також наш портал інформував, ПриватБанк нарахує на карти по 1000 гривень: хто може отримати.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, "100 доларів не повертають": клієнт ПриватБанку намагається вибити кошти вже 9 місяців.