Монобанк набирає все більше популярності. Послугами установи користуються не лише звичайні люди, а й підприємці.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяМонобанк важається віртуальним банком, але попри зручний та швидкий сервіс зв'язатися буває вкрай важко. Одна з клієнток банку залишила негативний відгук про банк на сайті Мінфіну.
За словами жінки Монобанк заблокував рахунки та доступ в мобільний додаток. Але це не єдина неприємність, яка сталася. Гроші з рахунки не повертають вже понад 2 тижнів.
У клієнтки був рахунок ФОП та звичайний банківський рахунок. Всі податки сплачувалися, а якщо було потрібно, то надсилалися всі документи. Загалом на рахунку жінки було 30 тисяч гривень. Клієнтка подала заяву про повернення коштів та надіслала ще 2 жовтня, але протягом цього часу відповіді їй не надійшло. Термін обробки заяви за регламентом установи складає 3 дні, а на момент відгуку пройшло вже 15 днів. Окрім цього клієнтка телефонує та пише в додаток кожного дня, але у відповідь отримує лише шаблонні фрази.
"Як зупинити це замкнуте коло? Це просто шахрайство, безпідставно утримувати мої кошти і не повертати їх, а також не виконувати свої обовʼязки!"
Відповідь банку
У відповідь на скаргу клієнтки, банк приніс свої вибачення та пояснив, що з заявою зараз.
"Обов'язково проаналізуємо та проведемо роботу над помилками На поточний момент кошти було надіслано згідно з заявою"
Нагадаємо, інформаційний портал Знай повідомляв, українець відкрив рахунок у Monobank і одразу став боржником
Раніше портал Знай інформував, "Вікова дискримінація": ПриватБанк відмовляє пенсіонерам у послугах
Також наш портал повідомляв, сплатив покупку – отримав подарунок: ПриватБанк нагородить клієнтів