"ПриватБанк" має мільйони задоволених клієнтів по всій території України. Люди сплачують через банківські карти комунальні послуги, розраховуються в супермаркетах, знімають та поповнюють банківські рахунки через термінали.

Але не завжди так гладко, як цього хотілося б. Трапляються випадки, коли гроші на рахунок не зараховуються, а працівники банку розводять руками та "годують обіцянками".

Приватбанк. Фото: скрін youtube
Приватбанк. Фото: скрін youtube

На сайті Мінфіну з'явився негативний відгук від клієнта ПриватБанку. Чоловік стверджує, що більш як півроку тому поповнював свій валютний рахунок через термінал банку. Але одну з купюр не було зараховано. Клієнт відразу зателефонував на гарячу лінію банку, де йому сказали почекати. Зрештою, через кілька днів йому повідомили, що такої купюри не вносили, але чоловік обурився такою відповіддю.

На момент, коли купюру не знайшли, інкасації не було, тому й працівники банку не могли знати напевне про наявність коштів. Купюру все ж знайшли, але проводили кілька експертиз про рівень її пошкодженості. Експертизу проводили декілька разів, але власникові її не повертали. На дзвінки чоловіка працівники установи відповідають, але кожен раз просять зачекати. Пройшло вже 11 місяців, а клієнт має лише купу скарг та звернень, але немає своїх грошей.

Популярні новини зараз
ПФУ проведе перевірку пенсіонерів: хто отримає більше Мобілізація у квітні набере обертів: кого з чоловіків ТЦК "візьмуть на приціл" Можна залишитись без пенсії: українцям дали лише 10 днів Українцям виплатять до 20 000 гривень за новою програмою підтримки: хто отримає гроші
Показати ще

Представники самого банку відповіли, що наразі запит розглядається і про результати чоловіка повідомлять.

Відгук про ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін
Відгук про ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін
Відгук клієнта ПриватБанк. Фото: скрін Мінфіну

Нагадаємо, інформаційний портал Знай повідомляв, "Можна чекати дзвінка від шахраїв": українець запідозрив, що "ПриватБанк" передає дані клієнтів "третім особам"

Раніше портал Знай інформував, "Видно по залишку": клієнт "Monobank" показав, куди зникають 100 грн, навіть якщо не користуєшся карткою

Також наш портал повідомляв, поки не посваришся, діла не буде: клієнт ПриватБанку показав, що вплинуло на вирішення питання