"ПриватБанк" має мільйони задоволених клієнтів по всій території України. Люди сплачують через банківські карти комунальні послуги, розраховуються в супермаркетах, знімають та поповнюють банківські рахунки через термінали.

Але не завжди так гладко, як цього хотілося б. Трапляються випадки, коли гроші на рахунок не зараховуються, а працівники банку розводять руками та "годують обіцянками".

Приватбанк. Фото: скрін youtube
Приватбанк. Фото: скрін youtube

На сайті Мінфіну з'явився негативний відгук від клієнта ПриватБанку. Чоловік стверджує, що більш як півроку тому поповнював свій валютний рахунок через термінал банку. Але одну з купюр не було зараховано. Клієнт відразу зателефонував на гарячу лінію банку, де йому сказали почекати. Зрештою, через кілька днів йому повідомили, що такої купюри не вносили, але чоловік обурився такою відповіддю.

На момент, коли купюру не знайшли, інкасації не було, тому й працівники банку не могли знати напевне про наявність коштів. Купюру все ж знайшли, але проводили кілька експертиз про рівень її пошкодженості. Експертизу проводили декілька разів, але власникові її не повертали. На дзвінки чоловіка працівники установи відповідають, але кожен раз просять зачекати. Пройшло вже 11 місяців, а клієнт має лише купу скарг та звернень, але немає своїх грошей.

Популярні новини зараз
Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня Плюс 2361 грн на картку щомісяця: хтось із пенсіонерів у 2025 році отримає солідний бонус В Україні 60-річні більше не зможуть вийти на пенсію: коли та як зміняться вимоги до стажу
Показати ще

Представники самого банку відповіли, що наразі запит розглядається і про результати чоловіка повідомлять.

Відгук про ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін
Відгук про ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін
Відгук клієнта ПриватБанк. Фото: скрін Мінфіну

Нагадаємо, інформаційний портал Знай повідомляв, "Можна чекати дзвінка від шахраїв": українець запідозрив, що "ПриватБанк" передає дані клієнтів "третім особам"

Раніше портал Знай інформував, "Видно по залишку": клієнт "Monobank" показав, куди зникають 100 грн, навіть якщо не користуєшся карткою

Також наш портал повідомляв, поки не посваришся, діла не буде: клієнт ПриватБанку показав, що вплинуло на вирішення питання