Газопостачальна компанія "Нафтогаз" забезпечує українців природним газом.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяНа своїй сторінці в Фейсбук компанія часто публікує рекомендації та поради як правильно та куди передавати показники лічильники. Так під однією з публікацій з'явився коментар схвильованого чоловіка.
За його словами кожен місяць йому нараховували по 260 гривень за транспортування газу, хоча послугами ніхто не користувався, а показники передавалися вчасно. На заяву-перерахунок відмовилися перерахувати, тому й зараз ситуація та і "зависла в повітрі".
Окрім цього, пред'явили чоловікові борг та почали погрожувати судовими справами. А компанія, що відповідає за розподіл газу прислала новий договір. Згідно з ним чоловіку на опалювальний сезон будуть надавати понад 150 кубів природного газу.
"Це як ? Навчіть може персонал працювати коректно, та вносити дані не з голови, а згідно з показниками"
У відповідь на це в АТ "Житомиргаз" було відмовлено в плануванні після постанови Наглядової комісії щодо пломбування та перехід на спрощені об'єми, а сказали знімати лічильник.
Відповідь "Нафтогаз"
У відповідь на скаргу споживача, у компанії попросили уточнити особисті дані споживача, щоб розібратися в ситуації.
Нагадаємо, інформаційний портал Знай повідомляв, як передати показники газового лічильника, якщо вдома зник інтернет
Раніше портал Знай інформував, "Нафтогаз" поділився важливою інструкцією: без цього папірця субсидію не дадуть
Також наш портал повідомляв, "Нафтогаз" ламає голови пенсіонерам, надсилаючи одразу по три квитанції: "Заплутати і гроші здерти"