Пенсійний фонд Україн відповідає не лише за пенсійні виплати, а й за призначення житлової субсидії для громадян.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяУкраїнці можуть отримувати допомогу від держави та покривати нею частину розходів на оплату комунальних послуг. Розміри виплат на період опалювального та неопалювального сезонів відрізняються. В період з травня по кінець вересня виплати менші, а в іншій частині року, субсидія має більший розмір.
Громадяни звертаються до органу ПФУ для нарахувань допомоги. Однак, інколи виникають неприємні ситуації, пов'язані з сервісом. Одна з отримувачів скаржиться, що запит розглядають вже півроку. Весь цей час документи знаходяться в постійній верифікації. Виявилося, що жінка не єдина, хто зіткнулася з такою проблемою. Інша коментаторка заявила, що в неї така ж ситуація. Але ніякі скарги та дзвінки на гарячу лінію не допомагають.
Представники Пенсійного фонду пояснили, що у випадку з першою жінкою, запит обробляється. Оскільки не всі надавачі комунальних послуг надали підтвердження наданих послуг та тарифів тому процедура триває довго. А в ситуації другої отримувачки субсидії зазначили, що для того аби відслідкувати призначення виплати необхідно зазначити більше даних. А саме сервісний центр та отримувача субсидії. Незрозуміло чому так довго обробляються запити, адже тоді субсидія подавалася на неопалювальний сезон, а зараз розмір виплати через опалювальний сезон інший.
Нагадаємо, інформаційний портал Знай повідомляв, ПФУ скасовує українцям пільгові пенсії: виплат можуть позбавити всього через одну помилку
Раніше портал Знай інформував, пахали роками, а пенсію не заслужили: що робити українцям, якщо не вистачило страхового стажу
Також наш портал повідомляв, розраховувала на субсидію, а її нема: у ПФУ пояснили, що причиною цього є місцезнаходження жінки