Повномасштабна війна спричинила підвищення рівня безробіття в Україні. Громадяни, які втратили роботу, можуть звернутися за підтримкою до центру зайнятості. Які документи потрібні та як подати заявку на реєстрацію, розповіли у Мінреінтеграції.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяУкраїнці, які втратили роботу, можуть звернутися за допомогою до центру зайнятості, де кваліфіковані фахівці допоможуть із працевлаштуванням.
Зареєструватися в центрі зайнятості можна під час особистого звернення, підготувавши пакет документів:
- паспорт чи інший документ, що підтверджує громадянство України (іноземці можуть подати посвідку на проживання);
- довідку про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків;
- диплом про освіту, якщо є;
- документ, що підтверджує припинення останнього виду зайнятості;
- військовозобов'язаним українцям додатково потрібно надати військово-обліковий документ.
Також зареєструватися в центрі зайнятості можна онлайн:
- авторизуватися на порталі "Дія";
- вибрати розділ "Отримання статусу безробітного";
- заповнити форму та додати копії електронних документів;
- підписати заяву електронним підписом;
- чекати на повідомлення з центру зайнятості.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, за зарплати "у конвертах" доведеться заплатити чималий штраф: відновлюють перевірки.
Також наш портал інформував, безробітним українцям готують масові перевірки: кому чекати на неприємності.
Крім того, ми писали, батько не працює, але аліменти платити потрібно: як отримати допомогу на дитину в такій ситуації.