Повномасштабна війна спричинила підвищення рівня безробіття в Україні. Громадяни, які втратили роботу, можуть звернутися за підтримкою до центру зайнятості. Які документи потрібні та як подати заявку на реєстрацію, розповіли у Мінреінтеграції.

Українці, які втратили роботу, можуть звернутися за допомогою до центру зайнятості, де кваліфіковані фахівці допоможуть із працевлаштуванням.

Безробіття. Фото: скрін youtube
Безробіття. Фото: скрін youtube

Зареєструватися в центрі зайнятості можна під час особистого звернення, підготувавши пакет документів:

  • паспорт чи інший документ, що підтверджує громадянство України (іноземці можуть подати посвідку на проживання);
  • довідку про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків;
  • диплом про освіту, якщо є;
  • документ, що підтверджує припинення останнього виду зайнятості;
  • військовозобов'язаним українцям додатково потрібно надати військово-обліковий документ.

Безробіття. Фото: скрін youtube
Безробіття. Фото: скрін youtube

Популярні новини зараз
Перші 84 дні безкоштовно, потім – 25 гривень: Lifecell запровадив нову послугу задешево Громадський транспорт подорожчає для всіх, окрім пенсіонерів: скільки доведеться платити з 1 травня Борги анулюють: українцям дали новий шанс у важкі часи Залишився тиждень: українці ризикують пропустити важливу процедуру
Показати ще

Також зареєструватися в центрі зайнятості можна онлайн:

  • авторизуватися на порталі "Дія";
  • вибрати розділ "Отримання статусу безробітного";
  • заповнити форму та додати копії електронних документів;
  • підписати заяву електронним підписом;
  • чекати на повідомлення з центру зайнятості.

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, за зарплати "у конвертах" доведеться заплатити чималий штраф: відновлюють перевірки.

Також наш портал інформував, безробітним українцям готують масові перевірки: кому чекати на неприємності.

Крім того, ми писали, батько не працює, але аліменти платити потрібно: як отримати допомогу на дитину в такій ситуації.