Клієнти державного "Ощадбанку" зіштовхнулись з новою проблемою. Карткові перекази не проводяться, а гроші при цьому безслідно зникають, як і інформація про транзакції. Про це свідчить скарга на порталі "Мінфін".

Українець розповів, що зробив переказ зі своєї картки "Ощадбанку" на картку Monobank іншої особи. Гроші списалися одразу, квитанція сформувалася – усе виглядало стандартно. Проте отримувач коштів не побачив.

Ощадбанк Фото: скрін youtube
Ощадбанк Фото: скрін youtube

За його словами, у чат-боті підтримки відповіли, що операцію "не буде проведено", оскільки минув час очікування відповіді від банку-отримувача. Там також поінформували, що гроші повернуться протягом 30 днів, або ж можна написати заяву у відділенні.

Однак у відділенні ситуація стала ще заплутанішою. Клієнт повідомив, що менеджер намагалася переконати його, ніби операції взагалі не існує. Він показав квитанцію та історію транзакцій у застосунку, але співробітниця відповіла, що у виписці банку такого платежу немає і система його не відображає. Під час перевірки з’ясувалося, що у виписці не відображається низка операцій.

Популярні новини зараз
На картку приходять одразу дві виплати: пенсіонери отримали несподіваний "бонус-плюс" Пенсіонерам подвоять доплати: хто отримає більше грошей Смертельне тріо: 70‑річний пенсіонер помер після інтиму з двома партнерами, вечірка закінчилась трагедією В ухилянтів забиратимуть майно: кому готуватись
Показати ще

Банкомат "Ощадбанку". Фото: скрін youtube
Банкомат "Ощадбанку". Фото: скрін youtube

При цьому працівниця банку заявила, що нічим допомогти не може, але клієнт має право подати заяву. Втім, навіть за це доведеться заплатити відчутну суму.

"Менеджер люб’язно каже що нічим допомогти не може, але якщо я все ж хочу написати заяву – то коштує це в Ощадбанку 900 грн", - обурився українець.

Карта "Ощадбанку". Фото: скрін youtube
Карта "Ощадбанку". Фото: скрін youtube

Спроба повторно розв'язати питання через техпідтримку успіху не принесла. Там йому знову повідомили, що гроші нібито вже повернули на картку – "просто ви цього не помітили". Однак у застосунку та у виписці повернення немає. На прохання надати підтвердження повернення коштів у службі підтримки відповіли, що такої можливості немає.

Клієнт впевнений, що кошти йому не повертали, тому й надалі намагається домогтися пояснень та реального вирішення ситуації.

Скарга на "Ощадбанк". Фото: скрін Мінфін
Скарга на "Ощадбанк". Фото: скрін Мінфін

Раніше портал Знай повідомляв, "Ощадбанк" блокуватиме картки з 1 січня: хто може втратити доступ до коштів.

Також наш портал інформував, грошовий сюрприз від "Ощадбанку": пенсіонери отримають кругленьку суму.

Крім того, ми писали, тарифи на межі грабунку: пенсіонери обурені комісіями "Ощадбанку".