Клієнти ПриватБанку стикаються з блокуванням рахунків під час зняття готівки в банкоматах. Про це повідомив один з власників карток на сайті Міністерства фінансів.

ПриватБанк. Фото: скрін youtube
ПриватБанк. Фото: скрін youtube

Так, українець розповів, що під час зняття коштів у банкоматі його картка виявилася заблокованою. Чоловік намагався зв’язатися зі службою підтримки банку, однак додзвонитися на гарячу лінію йому не вдалося.

"Добрий день, розповім свою історію. Під час третього зняття коштів з рахунку картку заблокувало. Сьогодні відновив рахунок і хотів здійснити оплату, при цьому - 18 дзвінків по операторах, один мав підтвердити, але нічого не вийшло. Другий робив не знаю що, але казав, що все добре, - розповів клієнт банку.

За його словами, у результаті довелося переказати гроші на картку іншого банку, щоб зняти готівку. За ці перекази він переплатить відсотки у розмірі 600 гривень.

Популярні новини зараз
Пенсіонерам заборонили одночасно отримувати зарплату та пенсію: кого стосується Покарання будуть жорсткими: українців зобов'язали замовляти послуги для лічильників на воду По 1200 гривень щомісяця: українцям виплатять компенсацію за оплату електрики Безпечний час для ухилянтів: коли ТЦК не перевіряють громадян
Показати ще

"Довелося перекинути гроші на карту моно, сплатити відсотки 600 гривень, оплатити свій рахунок... Хто поверне гроші і нерви?", - обурився чоловік.

Реакції на його скаргу від ПриватБанку не надійшло. Клієнту ніхто не надав відповіді на повідомлення.

Приватбанк. Фото: скрін youtube
Приватбанк. Фото: скрін youtube

Довкола ПриватБанку вже неодноразово виникали скандали. Клієнти банку скаржаться на блокування карток, зняття коштів із незрозумілих причин та відсутність реакції з боку керівництва фінансової установи. Також власники карток нарікали на недостатній захист від шахраїв, які знімають великі суми з їхніх рахунків.