Вже наприкінці вересня на українських АЗС можливе зниження вартості пального. На здешевлення можуть вплинути коливання світових цін на нафту та зміцнення гривні. Про це пише PMG.

Бензин, автогаз / фото
Бензин, автогаз / фото

Так, аналітик консалтингової компанії "Нафторинок" Олександр Сіренко заявив, що у вересні бензин і дизельне пальне можуть подешевшати приблизно на 2 гривні за літр у порівнянні з серпнем. Економічні передумови для цього пов’язані зі зниженням котирувань у серпні відносно липня та посиленням національної валюти до долара.

Щодо вартості автогазу, то Сіренко зауважив, що вона залишається стабільною, попри високий попит. Водночас у вересні можливе невелике здешевлення - близько 0,5 гривні за літр.

Аналітик підкреслив, що дефіциту пального в країні не спостерігається. Це підтверджують акції, які пропонують великі мережі АЗС у вихідні дні.

Популярні новини зараз
Пенсії пустять під ніж: для кого застосують нові коефіцієнти Сніг, дощі та посуха: якою погода буде восени у різних містах України У школах можуть скасувати ДПА Українців лякають складною зимою: які міста можуть поринути у темряву і холод
Показати ще

Ціни на пальне в Україні зараз такі:

  • Бензин А-95 преміум - 63,33 грн/л (+0,01, +0.016%);
  • Бензин А-95 - 58,84 грн/л (+0,02, +0.034%);
  • Бензин А-92 - 57,01 грн/л (0,00, 0%);
  • Дизельне пальне - 55,97 грн/л (+0,01, +0.018%);
  • Автомобільний газ - 34,43 грн/л (0,00, 0%).

АЗС. Фото: скрін youtube
АЗС. Фото: скрін youtube

Водночас Національний банк прогнозує подорожчання бензину в Україні у 2026 році. Причиною стане підвищення акцизів з 1 січня - з нинішніх 271,7 євро за тисячу літрів до 300,8 євро. У НБУ зазначили, що це відчутно вплине на ціну пального в країні, та очікують прискорення темпів зростання вартості.

Як відомо, у серпні на українському ринку спостерігався профіцит дизельного пального. Тоді в південних областях ціна опустилася до 42,80-43 грн за літр, а в західних регіонах коливалася в межах 44,60-46,10 грн за літр. Такий тренд забезпечили рекордні обсяги імпорту з Румунії, Греції та Індії, а також зростання залізничних постачань із Польщі, Литви та Німеччини.