Тим, хто отримує пенсійні чи страхові виплати, житлові субсидії або пільги, необхідно повідомляти ПФУ про зміни в особистих даних. Це потрібно для забезпечення коректного розрахунку соціальних виплат, повідомляє пресцентр Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися
Так, в 10-денний термін необхідно повідомляти органи Пенсійного фонду України у разі:
- зміни прізвища;
- отримання нового паспорта;
- зміни банківських реквізитів;
- оновлення контактних даних;
- працевлаштування чи звільнення, відкриття або припинення підприємницької діяльності.
Несвоєчасне повідомлення або приховування змін може призвести до незаконних виплат, які згодом доведеться повернути Пенсійному фонду.
Інформувати Пенсійний фонд про ці зміни можна кількома способами:
- особисто, звернувшись до територіального органу фонду;
- онлайн, через електронний кабінет на вебпорталі Пенсійного фонду України;
- шляхом надсилання документів рекомендованим листом;
- через роботодавця (для тих змін, які стосуються працевлаштування).
Вся інформація про зміну даних у Реєстрі застрахованих осіб викладена у детальній відеоінструкції на вебпорталі е-послуг Пенсійного фонду України. Перелік змін, про які повинні повідомляти субсидіанти, розміщено за окремим посиланням.
Раніше портал Знай писав, що тисячі українських пенсіонерів з серпня втратять допомогу.
Крім того, ми повідомляли, що прожитковий мінімум піднімуть: як зміниться розмір соцвиплат та пенсій.
Також портал інформував, кого ТЦК мобілізує у серпні, незважаючи на інвалідність.