Українці дедалі частіше стикаються з помилковими нарахуваннями за газ, особливо ті, хто був змушений залишити свої будинки через війну. Одна з таких історій була оприлюднена на офіційній сторінці "Нафтогазу" у Facebook.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЖінка, яка виїхала з Харківської області на початку повномасштабного вторгнення, розповіла, що після евакуації їй нарахували 1000 кубометрів газу, хоча фактично житло не використовувалося. Щобільше, квартиру було знищено ворожим обстрілом. Попри це, їй постійно дзвонять із вимогами сплатити борг.
За її словами, звернення до "Нафтогазу" не дали результату — телефони не відповідають, а на письмові звернення реакції немає. Жінка погоджується сплатити реальний борг за лічильником, але потребує перерахунку.
У компанії пообіцяли розібратися із ситуацією, проте це не рідкісний випадок.
Чому виникають завищені нарахування
Як пояснюють фахівці, якщо споживач не передає показники лічильника до 5 числа щомісяця, обсяг споживання визначають за середніми нормативами згідно з Кодексом газорозподільних мереж. В результаті сума у квитанції може суттєво перевищувати фактичне споживання.
"Нафтогаз" не відповідає за визначення обсягу газу – це функція операторів газорозподільних мереж (ГРМ). Саме вони мають вести облік та передавати дані для формування платіжок.
У разі виявлення некоректних нарахувань слід звертатися безпосередньо до свого місцевого оператора ГРМ, щоб вимагати перерахунку на основі реальних даних з лічильника.
Раніше портал Знай повідомляв, привілей для окремих пенсіонерів: хто може не платити за газ, світло та інші послуги.
Також наш портал інформував, сплатили – не викидайте: юристи пояснили, навіщо зберігати квитанції за комунальні послуги.
Крім того, ми писали, на повну оплату – 10 днів: українцям відріжуть газ за борги.