Клієнти "Ощадбанку" втрачають із карток тисячі гривень. Підозрілі списання проводяться без будь-яких підтверджень. Про це свідчить відгук на порталі Мінфін.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЗі скаргою звернулася українка, у якої з карткового рахунку зникли 4 тисячі гривень. За словами потерпілої, кошти були списані у два етапи через онлайн-підписку на невідомому ігровому сервісі.
Водночас вона запевняє, що не оформляла жодних підписок, а в особистому кабінеті були активовані платежі без підтвердження, про які вона навіть не знала.
"Побачила повідомлення у вайбер від "Ощадбанк" у в якому за 2 рази в мене вкрали кошти майже 4000 грн. Зняли через підписку на якомусь сайті онлайн ігор", - заявила клієнтка.
Карту та доступ до додатку заблокували вже після звернення українки до банку. Разом з тим їй перевипустили картку. Проте питання зі списаною сумою залишилося невирішеним.
"Тільки коли подзвонила на гарячу лінію мені прийшло повідомлення про підозрілу активність і заблокували "Ощад24". Проте дуже прикро, що кошти мені не повернуть", - обурилася постраждала.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, "Ощадбанк" скасував комісію за користування карткою: зняття готівки та перекази – безкоштовно.
Також наш портал інформував, повна тиша замість підтримки: ПриватБанк може заблокувати картку за спробу переказати гроші.
Крім того, інформаційний портал Знай писав, українцям без попередження заарештовують рахунки: "Ощадбанк" перешкоджає розблокуванню.