Державний Ощадбанк списує плату за послуги, які фактично не надаються. Про це свідчить скарга клієнта на порталі "Мінфін".
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЗа словами українця, кілька місяців тому він звернувся до відділення "Ощада" з метою закрити пенсійний рахунок. Співробітник прийняв заяву та запевнив, що операцію успішно проведено.
"Два місяці тому звернувся до банку про закриття пенсійного рахунку. Працівник банку люб'язно запропонував написати заяву. Після написання заяви запевнили, що рахунок закрито, заборгованості немає", - написав клієнт.
Через два місяці на пенсіонера чекав "сюрприз" від банку. Йому надіслали повідомлення про нарахування комісії за обслуговування картки, яку він здав до "Ощадбанку" разом із заявою про закриття рахунку.
Після звернення на гарячу лінію банку з'ясувалося, що картку від якої він відмовився, так і не було закрито. Фактично пенсіонер уже не користувався послугами, але через помилку працівника "Ощада", опинився у боржниках.
"Спробував зателефонувати в банк з цього приводу де повідомили, що рахунок навіть не підготовлений до закриття! Оце бізнес", - обурився чоловік.
Таким чином, клієнтам краще зайвий раз проконтролювати дії банку, наприклад, звернувшись до контакт-центру. Це знизить ризик заплатити "за повітря".
Раніше портал Знай повідомляв, "Ощадбанк" виплатить пенсіонерам по 5000 грн на комуналку: як отримати гроші.
Також наш портал інформував, "Ощадбанк" викрили на махінаціях з оформленням карток: страждають навіть пенсіонери.
Крім того, інформаційний портал Знай писав, українцям без попередження заарештовують рахунки: "Ощадбанк" перешкоджає розблокуванню.