Українці, які впевнені, що їм постачається неякісний газ, можуть вимагати компенсації. Це право закріплено законом. Як проводиться процедура, розповіли фахівці проєкту "ГазПравда".
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПобутові споживачі мають право на відшкодування у разі, якщо газ, що постачається до їхніх будинків, не відповідає встановленим стандартам. У таких випадках оператор газорозподільної мережі (ГРМ) зобов'язаний зробити перерахунок обсягів споживання та виплатити компенсацію.
Якщо зафіксовано невідповідність тиску чи якості газу нормам, визначеним у Кодексі газорозподільних систем, оператор зобов'язаний компенсувати споживачеві відповідну суму. Розрахунок компенсації проводиться за спеціальними формулами, затвердженими на законодавчому рівні.
Процедура починається із письмової заяви споживача. Після отримання оператор ГРМ зобов'язаний протягом двох робочих днів у містах або п'яти днів у селах направити спеціаліста для перевірки.
Однак, слід бути обережними, адже якщо скарга виявиться безпідставною, і параметри газу виявляться в межах норми, витрати за лабораторні аналізи буде оплачувати сам споживач.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, "Газмережі" терміново попередили споживачів: врахуйте при оплаті рахунків за доставку.
Також наш портал інформував, газ не використовується, а борги нараховуються: як уникнути неправомірних платіжок.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, українцям необхідно встановити прилад за 23 тис. грн: у "Нафтогазі" терміново звернулися до споживачів.