Деяким пенсіонерам необхідно актуалізувати особисті дані, щоб уникнути проблем із виплатою пенсій. Про це попередили в одному з регіональних управлінь Пенсійного фонду України.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПенсійний фонд України закликав пенсіонерів своєчасно повідомляти про будь-які зміни до персональних даних, щоб не допустити припинення чи затримки пенсійних виплат. Зміни, які не були зафіксовані, можуть призвести до проблем із нарахуванням пенсій або їх перерахунком.
Що потрібно повідомляти:
- отримання нового паспорта чи ID-картки;
- заміна паспорта через втрату чи крадіжку;
- зміна прізвища, імені чи по батькові;
- нова адреса проживання;
- виїзд за кордон на постійне місце проживання;
- працевлаштування, звільнення, реєстрацію чи закриття ФОП.
За законом, про зміни потрібно повідомити протягом 10 календарних днів із моменту їх виникнення.
Як повідомити ПФУ:
- особисто – у найближчому сервісному центрі ПФУ;
- онлайн – через особистий кабінет вебпорталі електронних послуг ПФУ за допомогою КЕП. У розділі "Про пенсійне забезпечення" можна внести зміни в електронній формі.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, не оновив документ – втратив пільги: кому необхідно йти за новим пенсійним посвідченням у 2025 році.
Також наш портал інформував, ПФУ відбере третину пенсійних виплат: новий механізм нарахувань вразив українців – куди підуть гроші.
Крім того, інформаційний портал "Знай" повідомляв, пенсіонери можуть поборотися за відчутну надбавку: у кого є шанс на додаткові 2000 гривень.