Міністерство оборони планує впровадити наступний етап реформування системи військово-лікарської експертизи, суть якого полягає в деперсоналізованій оцінці медичних даних. Про це повідомила заступник Міністра оборони Катерина Черногоренко в інтерв'ю DOU.

ВЛК. Фото: скрін youtube
ВЛК. Фото: скрін youtube

Згідно з новою моделлю, одна комісія проводитиме медичне обстеження та заповнюватиме відповідний бланк, після чого інформація передаватиметься до системи без зазначення особистих даних. Далі інша комісія, не знаючи, кому належать характеристики, ухвалюватиме рішення щодо придатності людини до військової служби, ґрунтуючись виключно на медичних показниках.

"Перший етап реформи Міноборони завершило, другий і третій етапи маємо реалізувати разом із Міністерством охорони здоров’я, НСЗУ. Розділимо медичну та адміністративну дата-мережі за принципом електронного лікарняного", - зазначила чиновниця.

Таким чином, планується відокремити процес медичного обстеження від ухвалення висновку про придатність до служби. Раніше все відбувалося в одному закладі, де одночасно працювали та лікарі, і представники військового відомства.

Популярні новини зараз
Тисячі українців звільнять від призову: кого заборонили чіпати ТЦК Ухилянтів хочуть дістати за кордоном: що будуть робити ТЦК Думали, квартира ваша? Скоро тисячі українців можуть втратити житло, оформлене за правилами Українки масово розривають сім'ї, щоб отримати громадянство ЄС
Показати ще

"Далі, якщо ми розділяємо медичну та адміністративну частини, до іншої військово-лікарської комісії потрапляє фінальний дата-сет від медиків. І комісія деперсоналізовано оцінює ці дані. А потім ухвалює рішення про придатність або непридатність", - підкреслила вона.

Лікар, який виписує лікарняний
Лікар, який виписує лікарняний

За її словами, у будь-який момент після аудиту масив даних перевірятиметься. У результаті лікар буде зобов’язаний зазначати не лише захворювання людини, а й формувати висновок на основі зафіксованих у системі обстежень. У Міністерстві оборони впевнені, що це допоможе уникнути підробки документів.