Квартирні лічильники води підлягають регулярній повірці. Як часто має проводитись процедура, хто за неї платить і що буде за ігнорування, роз'яснив директор аналітично-дослідницького центру "Інститут міста" Олександр Сергієнко в ефірі "Українського Радіо".
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЗ часом лічильник починає показувати занижені показники, оскільки у ньому є деталі, які зношуються через наявність у воді частинок піску, заліза тощо. Тому законодавством встановлено, що перевірка приладів має проводитись кожні 4 роки.
Замовляти та оплачувати перевірку лічильника води зобов'язаний споживач. Вартість варіюється залежно від регіону, виконавця послуг та типу повірки.
Олександр Сергієнко зазначив, що у разі ігнорування вимоги повірити лічильник споживач не зможе платити за водопостачання на підставі показників.
Сплачувати доведеться за нормативами, до яких включаються втрати води. Тобто фактично доведеться платити ще й за сусідів.
"Якщо вчасно не зробити повірку лічильників, вам почнуть нараховувати споживання за нормативами. В кожній області є свої нормативи. До цих нормативів включені й втрати води. Втрати води по будинку означають, що в когось немає лічильника, йому рахують по нормативах, а він може споживати більше", - пояснив фахівець.
Раніше портал Знай повідомляв, сонячні панелі, розумний лічильник та субсидія: як заощадити на комуналці у 2025 році.
Також наш портал інформував, "чорна діра" сімейного бюджету: коли електролічильник може працювати проти споживача.
Крім того, ми писали, банальна помилка вдарить по гаманцю: що потрібно знати власникам двотарифних електролічильників.