Клієнт "ПриватБанку" зіткнувся з класичною, але неприємною ситуацією – банкомат не видав готівку, а гроші з картки пішли. Інцидент стався ще в березні, і вже 60 днів чоловік чекає, коли йому повернуть його кошти.

Про це він написав на порталі Мінфін.

За словами клієнта, у банку пояснили: процедура повернення може тривати від 45 до 120 днів. Все залежить від ситуації – який банкомат, яка картка та звідки.

"Вже чекаю 60 днів, ви що їх із США на кораблі доставляєте?", – обурюється клієнт.

ПриватБанк, скріншот: YouTube
ПриватБанк, скріншот: YouTube

Популярні новини зараз
Показники лічильників не прийматимуть: платити доведеться за іншим принципом Мобілізація по-новому: повістки, ВЛК, відстрочки – дуже важливі зміни у травні Відстрочки не буде: хто скоро опиниться під мобілізацією в Україні Пенсіонерам виплатять підвищені пенсії: буде більше вже у травні
Показати ще

Що відбувається у таких випадках:

Якщо картка від "ПриватБанку", гроші зазвичай повертають швидше, максимум за 30 днів. Але якщо картка іншого банку – тут уже включаються міжнародні платіжні системи, і процес може тривати чотири місяці.

Щоб повернути гроші, потрібно:

– подати заяву;
– взяти із собою паспорт;
– бажано – чек;
– вказати точну адресу банкомату та його номер.

Банкомат, фото: nguoivietodessa.com
Банкомат, фото: nguoivietodessa.com

Якщо гроші не повернуто у обіцяний строк, можна подати скаргу до Національного банку України або навіть звернутися до суду. Банк зобов'язаний повернути кошти чи надати адекватні пояснення затримки.

Представники банку поки що на скаргу клієнта публічно не відповіли.

Нагадаємо, ПриватБанк не повернув 207 тис. гривень: суд визнав клієнта винним у втраті його коштів

Раніше ми писали про те, що замість житла – коло бюрократичного пекла: як працює "єОселя" насправді

Крім того, Знай.ua повідомляв, валюту можуть забрати: кому загрожує конфіскація доларів та євро