Споживачі більше не зможуть передавати показники електролічильників одним із найпопулярніших способів. Про це свідчить інформація на facebook-сторінці компанії YASNO.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяДо постачальника звернувся українець, який зауважив, що у "Приват24" зникли поля для введення показників лічильника у шаблонах квитанцій на оплату електроенергії.
YASNO відповіли, що даний спосіб передачі показників більше не використовується.
"Передавати показання лічильника через фінансових партнерів більше не можна. Ми хочемо бути впевнені, що ваші дані точно потрапляють у розрахунок", - заявили в компанії.
Споживачам пояснили, що для коректної передачі показників потрібно використовувати онлайн-сервіси YASNO:
- особистий кабінет;
- мобільний додаток;
- чат-боти у Viber або telegram.
Щоб отримати коректні платіжки за електроенергію, показники лічильника слід вносити за 2 дні до кінця поточного місяця або в перші 3 дні наступного.
Якщо дані передаються невчасно, обсяг споживання визначається виходячи з середніх даних за попередні місяці. В результаті сума до оплати може бути вищою від фактичної.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, мораторій на відключення: кому не відріжуть світло навіть за багатотисячні борги.
Також наш портал інформував, як заощадити на електроенергії за допомогою холодильника: прості поради, про які забувають майже все.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, до платіжки за світло може додатись ще 4000 гривень: кому доведеться вивертати гаманець.