До обов'язків споживачів входить як оплата рахунків, а й своєчасна передача показників лічильника.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЯкщо цього не зробити в платіжці, з'являться несподівані вам цифри. Про те, коли передавати показники лічильника, щоб уникнути зайвих донарахувань, розповіли у Київській філії "Газмережі".
За словами фахівців, якщо в останній день місяця не було отримано фактичних свідчень від споживача, обсяг споживання природного газу з 29 по 31 число визначається на рівні планового місячного обсягу споживання.
Тому важливо передавати показники в період з 1 по 5 число цього місяця.
Однак споживачі залишилися не в захваті від такого пояснення. За їхніми словами, компанія "Нафтогаз" просить передавати показники ще з 28 числа кожного місяця.
Тому багато споживачів користуються цим правилом. Але виходить, що це призводить до зайвих нарахувань.
[quote author="вказала одна з користувачів"]"Ви хоч пам'ятаєте, що ви нам пишете? Коли був Києвоблгаз і 104 нам писали - показники треба передавати з 1 по 5. Ми так і передавали. А як нас передали в Нафтогаз і Газсетю, почали писати, щоб показники передавали з 2/0.
Крім цього, багато українців представляють показники не через один сервіс.
"Тому що в оману вводить Нафтогаз! Коли пише, щоб передавали 28. І більшість так і робить, а ще більшість передає і вам і Нафтогазу"
На ці коментарі фахівці компанії не дали пояснень.
Нагадаємо, що гори довідок та порожні обіцянки: клієнтам "Нафтогазу" не повертають помилково сплачені кошти.
Раніше ми повідомляли, що ситуація на межі колапсу: восени українці можуть залишитись без газу.