Клієнтка "Ощадбанку" кілька тижнів чекала на зарплатну картку через затяжні бюрократичні процеси. Весь цей час вона не могла одержати чесно зароблені кошти. Про це свідчить відгук на порталі "Мінфін".
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяУкраїнка заявила, що звернулася до відділення "Ощаду" для оформлення зарплатної картки. Одразу ж з'явилися нюанси та сюрпризи.
За словами клієнтки, їй не змогли видати картку, оскільки у відділенні не виявилося "пластика", проте дуже спритно підсунули кредитку, якої вона навіть не потребувала.
"Після того як мені оформили рахунок виявилось, що зарплатних карток в наявності немає, натомість є кредитні. Зарплатну карту мені сказали треба чекати два тижні, а кредитну мені видали одразу", - поділилася українка.
Після двох тижнів очікування та кількох візитів до відділення, жінці повідомили, що вона вже може отримати картку. Проте забрати її так і не вдалося через закриття каси.
"Отже, висновок зарплата на рахунку є, а зняти я її не можу (за словами консультанта з рахунку гроші не знімають, тільки при наявності картки). Такого обслуговування я ще не бачила і не рекомендую нікому!" - обурилася клієнтка.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, відкриття рахунку ще та авантюра: "Ощадбанк" штовхає пенсіонерів у "кредитну пастку".
Також наш портал інформував, "Ощадбанк" списує гроші з карток українців: як зберегти свою зарплату чи пенсію.
Крім того, інформаційний портал "Знай" повідомляв, три місяці – безкоштовно: ПриватБанк приваблює нових клієнтів щедрими обіцянками.