Мобільний оператор Lifecell активно просуває послугу "Тарифна підписка", яка дозволяє сплатити зв'язок наперед та захиститися від можливого подорожчання. Однак в реальності все не так однозначно.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяНа офіційній facebook-сторінці компанії з'явилася скарга від абонента, який на рік вперед заплатив за зв'язок, але послугу скасували в односторонньому порядку.
За словами абонента, Lifecell скасовував дію послуги за 6 місяців до закінчення терміну. Причина - запровадження нових тарифів та закриття старих.
"В серпні 2024 я оформив послугу "Тарифна підписка" оплативши Ваші послуги на рік наперед.В лютому 2025-го ви, в однобічному порядку вирішили її скасувати, нібито у мене "старий тариф", а ви запровадили нові", - написав українець.
Мобільний оператор повернув на бонусний рахунок частину коштів, які не було використано, проте абонент не відмовився від претензій. Він зазначив, що тепер не зможе використати гроші на свій розсуд і додав, що розцінює дії компанії як шахрайські.
У Lifecell відреагували на скаргу та підтвердили, що "Тарифна підписка" може автоматично відключатися, якщо ухвалюється рішення про закриття тарифу.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, Lifecell готує новий удар по гаманцях абонентів: які тарифи подорожчають.
Також наш портал інформував, лояльність більше не працює: Vodafone ігнорує багаторічних абонентів – на що скаржаться українці
Крім того, ми писали, за мобільний зв'язок доведеться віддати пів зарплати: "Київстар" шокував абонентів новими тарифами.