"Ощадбанк" запровадив зміну, якою фактично ускладнив процедуру грошових переказів. Багато клієнтів вже відчули на собі тяжкість несподіваних "реформ".
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЗгідно зі скаргами у коментарях на facebook-сторінці державного банку, клієнти тепер не можуть переслати понад 100 гривень без проходження sms-авторизації.

Таке нововведення створило несподівані труднощі для частини клієнтів, зокрема військовослужбовців, які не завжди мають доступ до мобільного зв'язку та не можуть отримувати SMS-повідомлення. Фактично їх обмежили у праві здійснювати грошові перекази.
Один із клієнтів поцікавився, як тепер користуватися послугами банку тим, хто перебуває у зоні бойових дій.
"Скажіть, будь ласка, не шановний Ощадбанк, як їм підтверджувати будь який платіж більше 100 грн, якщо ви ввели тільки sms-авторизацію", - написав українець.

У "Ощадбанку" лише підтвердили, що жодної альтернативи немає. І якщо клієнт не може отримати SMS, то й гроші переслати теж не зможе.
"Операцію більше 100 гривень наразі можна підтвердити тільки кодом який надійде в смс повідомлення. На жаль, наразі інших способів підтвердження немає", - заявили у фінустанові.

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, ні зняти гроші, ні переказати: Ощадбанк "заморожує" картки українців.
Також наш портал інформував, "Ощадбанк" встановив ліміти на безкоштовне зняття готівки: клієнти скаржаться на солідну комісію.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, "ПриватБанк" почне брати з українців по 80 грн: коли популярна послуга стане платною.