Мобільний оператор Lifecell списує залишок коштів на рахунках клієнтів за додаткові послуги. Таку скаргу залишив українців на офіційній facebook-сторінці компанії.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяУкраїнець заявив, що мобільний оператор знімає незначні суми з рахунку, якщо залишається залишок після підключення тарифу.
За словами абонента, у нього списувалося по 5 гривень начебто за підключення додаткового пакета СМС. Однак, за фактом ця послуга не замовлялася.
"Шахрайська схема від lifecell. Якщо у вас на рахунку є зайві 5,10,15... грн. Вони списують 5 грн. Приходить смс, що замовили пакет на 10 смс на добу. Хоча ніхто ніякий пакет додаткових смс не замовляв", - поділився українець.
Найбільше, як стверджує чоловік, його дивує пояснення фахівців компанії, яке вони дають цим дивним списанням.
"Починаєш виясняти в чому причина, вони відповідають, що то у вас за тарифним планом є така послуга. Кажеш, що такої послуги немає в тарифному плані, а вони відповідають та то значить у вас Google відправив приховане смс", - обурився абонент.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, бабусі та дідусі не вилазитимуть з інтернету: Vodafone представив нову послугу для літніх українців.
Також наш портал інформував, лояльність більше не працює: Vodafone ігнорує багаторічних абонентів – на що скаржаться українці.
Крім того, інформаційний портал "Знай" повідомляв, навіщо переплачувати? Українцям підказали, як вибрати найдешевший тариф для телефону із кнопками.