Здавалося б, одна зайва літера у прізвищі чи імені – і що з того? Але ця, на перший погляд, дрібниця може коштувати українцям затримок пенсій, соцвиплат чи навіть втрати страхового стажу. Пенсійний фонд України пояснив, як виправити помилки в персональних даних, щоб уникнути неприємностей.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяГромадянка звернулася до ПФУ через те, що в її паспорті вказано "Наталя", а в електронному кабінеті Пенсійного фонду – "Наталія". Хоча різниця лише в одній букві, але саме така невідповідність може спричинити відмову в нарахуванні пенсії або затримку виплат.
Що робити, якщо виявили помилку? Насамперед потрібно особисто або через представника подати анкету для внесення змін до Реєстру застрахованих осіб. До документа обов’язково додаються паспорт, трудова книжка та реєстраційний номер облікової картки платника податків.
Є й більш зручний варіант – подати заявку онлайн. Для цього треба зайти на вебпортал ПФУ, використовуючи кваліфікований електронний підпис (КЕП). У розділі "Комунікації з ПФУ" слід заповнити анкету на зміну даних, підписати її та відправити на розгляд.
Будь-яка неточність у документах може стати серйозною проблемою під час оформлення пенсії або отримання соціальних виплат. Якщо ім'я чи прізвище у базах не збігаються з паспортом, можуть виникнути труднощі з підтвердженням трудового стажу або з виплатами. Тому перевірити свої дані та виправити помилки потрібно якомога швидше, щоб у критичний момент не залишитися без грошей.
Нагадаємо, податки для пенсіонерів: за що та скільки платитимуть старенькі у 2025 році
Раніше ми розповідали, що пенсіонерам уріжуть виплати після інвентаризації: кому та на скільки
Також, не більше 4200 грн на місяць: українців, які мають пільги, поставили на "лічильник"