Українці обурені різницею у тарифах Lifecell для нових та старих абонентів. Про це свідчить скарга на офіційній facebook-сторінці мобільного оператора.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяУкраїнка звернулася до компанії Lifecell за роз'ясненням, чому для абонентів, які не перший рік користуються послугами, постійно підвищують тарифи, для нових пропонують зв'язок вдвічі дешевше.
Абонентка заявила, що це несправедливо і виглядає так, ніби постійні клієнти платять за тих, хто переносить свій номер у мережу Lifecell.
"Чому ви постійних клієнтів маєте за л*хів, які мусять оплачувати завищені тарифи за нових клієнтів, для яких при переході на вас збережені вдвічі нижчі тарифи? Це несправедливо по відношенню до старих", - обурилася абонентка.
Також українка обурилася різким подорожчанням тарифного плану. За її словами, вартість місячного пакету послуг становила 190 гривень, але у лютому вартість злетіла до 300 гривень.
У Lifecell відповіли, що постійно інвестують у покращення якості послуг та розвиток технологій, а одна з причин зміни тарифів – зростання собівартості послуг.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, ніколи не було так дешево: українцям пропонують безлімітний інтернет за копійки – скільки потрібно заплатити.
Також наш портал інформував, лояльність більше не працює: Vodafone ігнорує багаторічних абонентів – на що скаржаться українці.
Крім того, ми писали, тарифний зашморг Lifecell: власники кнопкових телефонів скаржаться на відвертий грабіж.