Українці обурені різницею у тарифах Lifecell для нових та старих абонентів. Про це свідчить скарга на офіційній facebook-сторінці мобільного оператора.

Українка звернулася до компанії Lifecell за роз'ясненням, чому для абонентів, які не перший рік користуються послугами, постійно підвищують тарифи, для нових пропонують зв'язок вдвічі дешевше.

Lifecell. Фото: скрін youtube
Lifecell. Фото: скрін youtube

Абонентка заявила, що це несправедливо і виглядає так, ніби постійні клієнти платять за тих, хто переносить свій номер у мережу Lifecell.

"Чому ви постійних клієнтів маєте за л*хів, які мусять оплачувати завищені тарифи за нових клієнтів, для яких при переході на вас збережені вдвічі нижчі тарифи? Це несправедливо по відношенню до старих", - обурилася абонентка.

Популярні новини зараз
Нові правила передачі показників: в YASNO заявили про зміни Водіїв попередили про важливий документ: не подбаєте – готуйте валізу грошей Мобілізація чоловіків предпенсійного віку: що роблять ТЦК з чоловіками 50+ Пенсія на картку більше не прийде: кого терміново чекають в ПФУ
Показати ще

Мобільний зв'язок. Фото: скрін youtube
Мобільний зв'язок. Фото: скрін youtube

Також українка обурилася різким подорожчанням тарифного плану. За її словами, вартість місячного пакету послуг становила 190 гривень, але у лютому вартість злетіла до 300 гривень.

У Lifecell відповіли, що постійно інвестують у покращення якості послуг та розвиток технологій, а одна з причин зміни тарифів – зростання собівартості послуг.

Скарга на Lifecell. Фото: скрін facebook.com/lifecellua
Скарга на Lifecell. Фото: скрін facebook.com/lifecellua

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, ніколи не було так дешево: українцям пропонують безлімітний інтернет за копійки – скільки потрібно заплатити.

Також наш портал інформував, лояльність більше не працює: Vodafone ігнорує багаторічних абонентів – на що скаржаться українці.

Крім того, ми писали, тарифний зашморг Lifecell: власники кнопкових телефонів скаржаться на відвертий грабіж.