Якщо ви не живете у своїй квартирі чи будинку, але не хочете отримувати зайві нарахування за електроенергію, варто заздалегідь подбати про передачу показників лічильника.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЦе допоможе уникнути штучних боргів та можливого відключення світла.
Як правильно передавати показники?
Енергопостачальна компанія нараховує плату за світло, виходячи з середньодобового споживання за аналогічний період минулого року. Якщо фактично електроенергія не використовується, а дані не передаються, можуть з'явитися зайві нарахування.
Щоб цього не сталося, варто обирати один із двох варіантів:
-
Передавати показники самостійно
- Через чат-бот у Viber або Telegram
- Веб-форму на сайті постачальника (реєстрація не потрібна)
- Особистий кабінет споживача
-
Оформити тимчасове відключення електроенергії
Якщо ви не плануєте користуватися світлом у найближчі місяці, можна подати заявку на відключення електроенергії через сайт компанії у розділі "Обслуговування лічильників". Для цього потрібно вибрати опцію "Відключення за власним бажанням".
Що важливо знати про відключення?
- Послуга тимчасового відключення та повторного підключення є платною.
- Якщо рахунки не сплачуються протягом 180 днів, електропостачання може бути повністю відключене.
Фахівці компанії нагадують, що всі послуги доступні онлайн 24/7, тож контролювати нарахування можна навіть перебуваючи за межами країни.
Раніше ми повідомляли, податок на житло: як уникнути штрафів і заощадити цього року?
Українці при відключеннях масово переплачують за світло: як запобігти зайвим витратам - детальніше на Знай.ua.
Нагадаємо, гроші спишуть автоматично: YASNO хоче, щоб споживачі не забували платити за електроенергію.