Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів нагадала про ключові права споживачів під час замовлення та отримання електронних комунікаційних послуг. Ці права закріплені у статті 107 Закону України «Про електронні комунікації».
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяВи маєте право безкоштовно отримати від постачальника повну інформацію про:
- зміст і якість послуг,
- їхню вартість,
- порядок надання.
Постачальник зобов'язаний надати відомості про вже надані електронні комунікаційні послуги згідно з чинним законодавством.
Ви можете попросити постачальника обмежити доступ до певних видів комунікаційних послуг.
У разі відмови від передплачених послуг постачальник зобов’язаний повернути вам невикористані кошти, якщо це передбачено договором.
Споживач має право відмовитися від:
- телекомунікаційних послуг,
- електронних комунікаційних послуг,
відповідно до умов договору.
У разі неправомірних дій постачальника ви можете звернутися до суду або уповноважених органів.
Якщо списання коштів було незаконним, а ваші претензії ігноруються, Держпродспоживслужба рекомендує звертатися до територіального органу за місцем проживання.
Що робити, якщо права порушені?
- Перевірте умови договору, на який посилається постачальник.
- Зверніться до постачальника з письмовою заявою.
- Якщо відповіді немає або проблему не вирішено, звертайтеся до Держпродспоживслужби.
- У разі необхідності подавайте скаргу до суду або профільних органів.
Нагадаємо, подорожчання мобільного зв'язку не вдарить по кишені: які найдешевші тарифи для пенсіонерів
Раніше ми розповідали, що більше грошей за ті ж послуги: в Україні різко зросли ціни на інтернет
Також, в Україні з’явиться нова технологія для зв’язку через супутник