При проведенні оплати за електроенергію можна легко помилитись у цифрах та надіслати кошти на інший особовий рахунок. Як повернути гроші, розповіли на офіційній facebook-сторінці компанії YASNO.

Побутовим споживачам пояснили, що у разі помилкової оплати не варто панікувати, оскільки гроші можна повернути на особистий рахунок.

YASNO. Фото: скрін youtube
YASNO. Фото: скрін youtube

Для цього доведеться отруїти запит YASNO на електронну пошту:

  • kyiv@yasno.com.ua (для клієнтів Києва);
  • dp@yasno.com.ua (для клієнтів Дніпропетровщини).

Оплата комуналки. Фото: скрін youtube
Оплата комуналки. Фото: скрін youtube

Популярні новини зараз
Гроші під загрозою: "Ощадбанк" дав клієнтам час до 30 вересня "Бабине літо" восени у 2025 році: коли чекати теплу паузу без дощів і заморозків Гороскоп на сьогодні 10 вересня: фінанси тельців, підтримка левів та непорозуміння козерогів В Україні визначили,в якому віці не можна сідати за кермо: що змінилося для водіїв
Показати ще

До листа необхідно додати скан-копії документів:

  • заяви на зарахування кошту на особистий рахунок у довільній формі, у якому потрібно вказати номер рахунку, куди потрібно переказати гроші;
  • документа, що підтверджує особу, наприклад, першу сторінку паспорта;
  • квитанції про оплату: якщо в ній не вказано ПІБ платника, а лише номер банківської картки, додати підтвердження власника картки.

Фахівці YASNO протягом 2-3 робочих днів розглянуть запит, і якщо всі дані будуть правильними, то кошти будуть повернуті на вказаний рахунок.

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, прострочена платіжка обернеться великими проблемами: YASNO посилює роботу з боржниками.

Також наш портал інформував, можете переплачувати і не підозрювати: як визначити, що електролічильник вийшов з ладу.

Крім того, ми писали, за світло заплатили, але YASNO виставляє борг: українцям розповіли, як повернути гроші за комуналку.