Оплата за комунальні послуги – це не така проста справа. Часті зміни постачальників, своєчасне представлення показань лічильників та зміни в оплаті...
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяНе дивно, що споживач може іноді помилитись і відправити кошти не на потрібний рахунок.
Що робити в такому разі розповіли спеціалісти компанії "YASNO".
Як чинити у випадку, коли ви звичним способом оплатили комунальні, проте платіжка не відобразилася в Особистому кабінеті YASNO або продовжують надходити смс-повідомлення від постачальника про заборгованість.
Щоб не втратити свої кровно зароблені та переказати помилково сплачені гроші на правильний особовий рахунок, клієнту потрібно надіслати електронною поштою kyiv@yasno.com.ua скан-копії таких документів:
- квитанції про здійснену оплату, а у разі, якщо у квитанції вказано лише номер банківської картки, то необхідно також надати підтвердження власника картки;
- заяви на пошук та зарахування коштів на свій особовий рахунок, форма довільна, але обов'язково вказати особовий рахунок, на який слід переказати кошти;
- документа, що підтверджує особу, наприклад перша сторінка паспорта.
Фахівці YASNO розглядають звернення протягом 2-3 днів і протягом цього часу кошти зарахують на ваш особистий рахунок.
Нагадаємо, що ризикуєте переплачувати за світло через банальну помилку: роз'яснення енергетиків.
Раніше ми повідомляли, що низькі тарифи залишають комунальників без грошей: кубометр води буде за новими цінами.
Також стало відомо, що за світло дехто заплатить менше: українцям розповіли хитрість економії на комуналці.