Споживачі комунальних послуг нерідко скаржаться на те, що навіть коли майже не користувалися за місяць електроенергією, однак у платіжках все одно приходять "космічні" суми.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПостачальник пояснює таку проблему тим, що споживач не подає своєчасно показання лічильника і йому вважають вартість за "середньодобове споживання".
Українка поцікавилася, що ж насправді означає ця загадкова фраза, і запитала представників "Yasno" за якою формулою нараховують платіжки, якщо споживач не встигає подати свідчення лічильників.
Вона поскаржилася, що часто нараховані таким чином суми далекі від реальності.
"Напишіть офіційну формулу "середньодобового нарахування". Це середнє за конкретним житлом за попередній місяць або рік, середнє по всій Україні, або знову зі стелі? І чому це середнє (зазвичай у людей втричі більше того, що вони роками споживали) має так лякати? Чому берете найвище споживання, а не менше? регулюється? - пише українка.
Представники компанії перевели всю відповідальність за це питання на оператора системи розподілу та зазначили, що саме він формує обсяг споживання у такому разі. Також Yasno порадили клієнтці вчасно подавати свідчення лічильника, щоб вона не мала таких питань.
Нагадаємо, що графіки відключень можуть бути скасовані: що чекає на українців до кінця тижня.
Раніше повідомляли, що не хаос, а чітка схема: українцям пояснили, як розробляють графіки відключень.