Клієнти ПриватБанку скаржаться на надмірно нараховані відсотки за використання кредитних коштів. Про це свідчить відгук на порталі "Мінфін".

Українка заявила, що їй було нараховано зайві відсотки на кредитці. За її словами, це сталося помилково ПриватБанку, проте у фінустанові просто проігнорували ситуацію і не дали жодного адекватного роз'яснення щодо ситуації.

Карта ПриватБанку. Фото: скрін youtube
Карта ПриватБанку. Фото: скрін youtube

"В жовтні місяці ПриватБанком були некоректно виведені залишки на кінець дня, при чому за декілька днів. В зв’язку з чим Банком було зайво нараховано та списано відсоток за користування кредитними коштами", - поділилася клієнтка.

Приватбанк. Фото: скрін youtube
Приватбанк. Фото: скрін youtube

Популярні новини зараз
Головна ціль п'ятниці – не загнати себе: гороскоп на 29 листопада для всіх знаків Зодіаку ТЦК роздають школярам документи на підпис: чи можуть діти відмовитись Виплатять по 17 460 грн кожному: українцям приготували нову допомогу на зиму "Раз на рік звітуватиму": Віра Брежнєва зізналася, як часто 40-річним хочеться сексу
Показати ще

Фахівці "ПриватБанку" відреагували на скаргу, але заявили протилежне, що клієнтці було надано інформацію щодо скасування нарахованих відсотків. Також у фінустанові нагадали правила нарахування відсотків за кредитні кошти.

"Відсотки за використання кредитного ліміту починають нараховуватися тоді, коли не погашений від'ємний баланс по картці протягом пільгового періоду", - говориться у відповіді банку.

Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін
Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, забули картку в банкоматі: Приватбанк пояснив, як відновити доступ до коштів без штрафів і додаткових витрат.

Також наш портал інформував, ПриватБанк роздає подарунки у мобільному додатку: як отримати 20% знижки на гаджети та техніку.

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, банки безжально блокують карти українців: як не втратити гроші через помилки, про які ви могли не знати.