Чимало українців залишаються незадоволеними роботою мобільного оператора "Київстар". Однак справа не тільки як послуги, а й у компетентності співробітників компанії.
Одна українка вирішила підключити домашній інтернет, повністю сплативши пакет послуг, як того і вимагають правила.

"Київстар". Фото: скрін youtube
"Київстар". Фото: скрін youtube

Проте "Київстар" прийняв оплату та "кинув" абонента на повний ігнор. Про це жінка написала в коментарях під постом компанії у соцмережі Facebook.

"Чому йде обман? Вчора підключила контракт, сплатила домашній інет. Сьогодні мені навіть не підключають його. Десяток операторів розводять руками. Пара операторів взагалі збривали. При оплаченій послузі. Повна некомпетентність. Допекли до білого кому за 4 години", - поскаржилася вона.

В результаті працівник "Київстару" заявив, що у жінки нібито не вистачає коштів для підключення, хоча вона сплатила всю суму на 4 тижні використання інтернету. Українка знову внесла суму заради інтересу, а компанія не лише не надала послугу, а й заблокувала абонента.

[quote author=""]"Потім відповідають недостатньо коштив при оплаті вчора на 4 тижні. Сплатила ще 300 заради інтересу що будуть говорити. У підсумку немає інету все одно і заблокували дзвінки. Давайте може повернення всіх сум за ці 2 оплати і я перейду на фрегат? - Додала жінка.

Відгук про роботу Київстар, скріншот
Відгук про роботу Київстар, скріншот

Нагадаємо, що новий код, старі проблеми: Київстар пояснив, чому месенджери "глючать" на номерах 077.

Популярні новини зараз
В Україні змінюють "заморожені" тарифи: які послуги подорожчали більше за інші, є і 60% росту Розмір виплат зміниться: що чекає на пенсіонерів у 2025 році Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень
Показати ще

Раніше ми повідомляли, що Київстар запускає зручну функцію: як убезпечити свій номер за лічені хвилини.