ПриватБанк закликав своїх клієнтів актуалізувати особисті дані, щоб забезпечити безперебійне обслуговування та уникнути можливого блокування рахунків.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяВідповідно до українського законодавства, фінансові установи зобов'язані регулярно перевіряти актуальність інформації про своїх клієнтів, а це важливий елемент фінансової безпеки та захисту від шахрайства.
Згідно з постановою Національного банку України №65, банки повинні контролювати точність та актуальність даних своїх клієнтів. Це допомагає гарантувати прозорість фінансових операцій і захищати клієнтів від фінансових ризиків. Банк може вимагати оновлення даних один раз на рік або раз на кілька років, залежно від внутрішніх процедур.
ПриватБанк спростив процес актуалізації даних. Клієнти можуть зробити це:
- У відділенні банку — підійде для тих, хто бажає особисто проконсультуватися з фахівцем.
- Через додаток «Приват24» — зручний варіант для зайнятих людей, що дозволяє швидко оновити інформацію онлайн.
Якщо клієнт ігнорує запит на оновлення даних або відмовляється виконати процедуру, ПриватБанк може тимчасово обмежити доступ до його рахунків. Це необхідний захід, який дозволяє банку виконувати вимоги фінансового моніторингу та забезпечувати безпеку коштів.
Якщо ви не впевнені, чи оновлена ваша інформація, зверніться до будь-якого відділення ПриватБанку або скористайтеся онлайн-чатом «Допомога» у додатку «Приват24». Спеціалісти нададуть консультацію і допоможуть з актуалізацією даних.
Нагадаємо, ПриватБанк скасовує штрафи та відсотки за кредитами: хто може скористатися пільгами
Раніше ми розповідали, що українцям спростили пенсійні внески: як скористатися новими умовами
Також, ПриватБанк скасував комісію до кінця року: за що не доведеться платити