Споживачі ризикують отримати некоректні платіжки від "Київтеплоенерго". З чим це пов'язано, розповіли на facebook-сторінці комунального підприємства.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяУкраїнцям нагадали, що нарахування у платіжках залежать від того, чи вчасно були передані показники лічильників. Якщо цього не було, то сума буде розрахована за іншим принципом і споживачеві, ймовірно, доведеться заплатити більше.
"Якщо показання лічильників гарячої води не передані вчасно, згідно з чинним законодавством нарахування за гаряче водопостачання здійснюється за середнім об’ємом споживання квартири за останній рік", - застерегли споживачів.
Клієнтам "Київтеплоенерго" потрібно передавати показали з 5 числа до останнього дня місяця. Також ця процедура є обов'язковою для українців з бойлерами, в будинках яких передбачено централізоване гаряче водопостачання.
Показники можна передати через:
- особистий кабінет на сайті Центру комунального сервісу;
- особистий кабінет на сайті Київтеплоенерго;
- телефон Call-центру: (044) 247-40-40, з моб.: (099) 247-40-40, (093)-247-40-40, (096) 247-40-40;
- безкоштовна телефонна лінія: 0800404407;
- додаток "Комуналка".
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, у "Київтеплоенерго" дали поради, як не замерзнути взимку у власній квартирі.
Також наш портал інформував, на мешканців багатоповерхівок чекає "льодовиковий період": тепла всім не вистачить – експерт.
Крім того, ми писали, швидше збирайте документи чи переплатите за воду: у Київводоканалі зробили заяву для українців.