ПриватБанк – одна з найбільших фінансових установ, яка обслуговує мільйони українців.

Один із незадоволених клієнтів банку вже зневірився дізнатися хоч якусь інформацію від служби підтримки банку, тому написав коментар на платформі Мінфін.

Приватбанк. Фото: скрін youtube
Приватбанк. Фото: скрін youtube

За словами чоловіка, він опинився у складному становищі, після того, як намагався зняти готівку в одному з банкоматів ПриватБанку. Для цієї операції він використав картку іншого банку – Райффайзен. Проте, банкомат зазначив, що послуга недоступна, а картка, що використовується, буде вилучена.

Після цієї ситуації обурений чоловік звернувся до служби підтримки фінансової установи, щоб вони допомогли в ситуації, що склалася.

Популярні новини зараз
Пенсіонерам додадуть грошей: кому, коли та скільки "Самі мають з’являтися": ТЦК закликали військовозобов’язаних пришвидшити мобілізацію Тисяча гривень для пенсіонерів: хто отримає виплати Які мінімальні пенсії мають отримувати українці у листопаді
Показати ще

Приватбанк. Фото: скрін youtube
Приватбанк. Фото: скрін youtube

Однак там працівники порадили лише одне – зробити нову банківську картку. Про причини вилучення нічого повідомлено не було, незважаючи на те, що чоловік намагався з'ясувати це неодноразово. Ще одне, що здивувало чоловіка в тому, що скаргу написати не можна, а лише залишити відгук, який враховуватимуть для покращення роботи фінансової установи.

Відгук клієнта. Фото: скрін

На всі звинувачення клієнта ПриватБанк відповів, що вилучені картки не підлягають подальшому поверненню. Причиною цього є неможливість підтвердження особистості банком, адже сама картка видана іншою фінансовою установою.

Відповідь банку. Фото: скрін

Крім цього, банк зазначив, що можна звернутися до Райффайзен банку, щоб ті перевипустили карту, де збережеться вся інформація вилученої картки.

Нагадаємо про ліміти на карткові перекази: ПриватБанк скасує обмеження частини клієнтів.

Раніше ми повідомляли, що пенсіонери скаржаться на дивні дії Приватбанку: можна недорахуватися грошей.