ПриватБанк раптово заблокував картку постійному клієнту та залишив без коштів в іншій країні. Про це українець розповів у своєму відгуці на порталі Мінфін.

Українець заявив, що знаходиться за кордоном, де користується віртуальною карткою ПриватБанку. Раптом він виявив, що втратив доступ до "Приват24" і відповідно до грошей.

ПриватБанк, скріншот: YouTube
ПриватБанк, скріншот: YouTube

"Я перебуваю за кордоном і користуюся віртуальними картами через систему Приват24. Мої особисті картки з усіма коштами на рахунку та вхід до системи Приват24 були заблоковані з невідомих причин”, - поділився клієнт.

"Приват24". Фото: скрін youtube
"Приват24". Фото: скрін youtube

Популярні новини зараз
Стосується всіх пенсіонерів: ПФУ поділився важливою інструкцією Зміни у тарифах: мобільний оператор Lifecell зробив важливе оголошення Тарифи просто непідйомні для пенсіонерів: українці тікають від "Київстар" Боржникам за комуналку приготували болісне випробування: юрист розповів, до чого готуватися
Показати ще

Чоловік намагався пройти верифікацію, а також звертався на підтримку банку, щоб з'ясувати причини та відновити доступ, але йому ввічливо заявили, що нічим не можуть допомогти.

"Я є клієнтом ПриватБанку понад 10 років і є членом Голд-клубу. "Банк залишив мене без доступу до моїх коштів і ніхто зі співробітників банку не може мені допомогти!", - обурився українець.

Працівники "Приват" відреагували на скаргу та порадили повторно звернутися на підтримку для вирішення проблеми.

Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін
Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, ПриватБанк вирішив порадувати українців перед святами: хто отримає щедрі подарунки.

Також наш портал інформував, "Заморозив гроші на півроку": ПриватБанк залишив українця з порожніми кишенями через просту операцію.

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, "Я за все життя стільки не заробив!": заблокували рахунок через майже 3 мільйони, про які він чує вперше.