ПриватБанк порадував новою акцією українців, котрі затіяли ремонт. Так, частину грошей, витрачених на товари для дому та ремонту, можна буде повернути на баланс карти. Про це йдеться на офіційному сайті фінустанови.

Державний банк регулярно запускає акції на будь-який смак, які дають шанс різним категоріям клієнтів добре заощадити або отримати цінний подарунок. На цей раз фінустанова вирішила порадувати українців, які займаються ремонтом свого житла.

Приватбанк. Фото: скрін youtube
Приватбанк. Фото: скрін youtube

Так, усі повнолітні українці, які мають гривневу картку "Універсальна", "Універсальна Gold" або преміальну картку ПриватБанку, можуть отримувати кешбек за купівлю товарів для дому та ремонту.

"Кешбек 3% від вартості товару, але не більше 500 грн на місяць з урахуванням ПДФО. Зверніть увагу! Банк від вашого імені сплачуватиме податки за кешбек", - йдеться у повідомленні.

Популярні новини зараз
"Росія може навіть...": коли закінчиться війна на думку математиків, тарологів та віщунів Громадський транспорт подорожчає для всіх, окрім пенсіонерів: скільки доведеться платити з 1 травня Реформи і прозорість: експерт розповів, чого вимагають США від України за свою допомогу Українців поставили у жорсткі рамки: почнуть обмежувати
Показати ще

Карта ПриватБанку. Фото: скрін youtube
Карта ПриватБанку. Фото: скрін youtube

Що потрібно зробити, щоб частина грошей поверталася на рахунок?

Крок №1

Зареєструватися в акції за цим посиланням або перейти за пропозицією, яка надійшла на електронну пошту або до Приват24.

Крок №2

Розплатитися карткою "Універсальна", "Універсальна Gold" або преміальною карткою в магазинах категорії "Будинок та ремонт" та/або на сайті цих магазинів.

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, ПриватБанк зробив сюрприз любителям шопінгу: гроші повертатимуться на картку.

Також наш портал інформував, "Як з ними боротися?": клієнтка "ПриватБанку" стверджує, що рахунок із 13400 грн не розблокують, а в банку ніяк не реагують.

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, "Можна чекати дзвінка від шахраїв": українець запідозрив, що "ПриватБанк" передає дані клієнтів "третім особам".