Державна податкова служба розпочала обмін даними із електронним реєстром військовозобов’язаних "Оберіг". Таким чином, військкомати отримають доступ до інформації про місце роботи військовохобов'язаних громадян.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПро це
Відтепер ТЦК зможуть направляти до Державної податкової служби запит, а вона протягом трьох днів має надати інформацію про чоловіка, зокрема:
- код згідно з ЄДРПОУ або реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру чи серія (за наявності);
- номер паспорта (для осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків відповідно до закону)
- прізвище, власне ім'я, по батькові фізичної особи;
- дата прийняття на роботу (за наявності);
- дата звільнення з роботи (за наявності).
Документ набув чинності 18 жовтня.
Відповідну інформацію із Державного реєстру фізичних осіб військовим мають надати вже протягом 90 днів.
Завдяки запровадженню електронного реєстру військовозобов’язаних "Оберіг", Міноборони отримає доступ абсолютно до всіх персональних даних, а також відомостей про місце проживання (перебування), роботу, стан здоровʼя, виїзди за кордон, особисті номери телефонів і адреси електронної пошти та багато інших відомостей військовозобов’язаних (загалом 33 пункти).
Нагадаємо, у ТЦК ніхто не попереджав: ще одній категорії військових можуть дозволити залишити лави ЗСУ.
Раніше повідомлялося, адвокат вважає, що єдиний реєстр підриває безпеку України.
Також, деякі військові зможуть звільнитися зі служби у ЗСУ: хто отримає таку можливість.