Для всіх наших читачів, які стосуються оплати комунальних послуг, є важлива інформація від експертів компанії "Нафтогаз". Фахівці розповіли, що потрібно робити, якщо надходять дзвінки з приводу заборгованості, якої насправді не існує.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЦю проблему вирішили розібрати фахівці "Нафтогазу" через звернення клієнта, який поставив питання щодо такого плану.
Про це стало відомо завдяки новій публікації прес-служби компанії "Нафтогаз" на офіційній сторінці у мережі Facebook.
"Перше, що ми зробили - перевірили зафіксовані свідчення, а також історію платежів. Виявилося, що споживач некоректно оплачував за спожитий природний газ, а саме не вказував у призначенні платежу свій особовий рахунок", - заявили в "Нафтогазі".
Куди ж потрапляють гроші у таких випадках? Вони зберігаються на рахунку "до з'ясування".
Що робити
Споживачу запропонували скласти, як із постачальником послуг, акт звіряння розрахунків. Так ми переконаємося, що всі оплати, які були здійснені, зараховані саме на особовий рахунок клієнта.
У разі неправильно зарахованих сплат від споживача та за умови надання повного пакету документів від платника для перенесення коштів, "Нафтогаз" зможе перенести їх на особовий рахунок клієнта.
Борг може виникнути, якщо споживач не передає показання. У такому разі оператор ГРМ передає нам не фактично спожитий обсяг газу, а розрахунковий.
Споживачу потрібно передати показання лічильника або викликати контролера ОГРМ та здійснити контрольне зняття показань приладу обліку. Наступного місяця "Нафтогаз" отримає скориговані обсяги споживання, які зменшать чи збільшать суму заборгованості.
Нагадаємо, економія до 50%: як українцям не переплачувати за комуналку в опалювальний сезон.
Раніше повідомлялося, "Порахують мінімальні норми": українцям озвучили важливе рішення щодо доставки газу.
Також, "Більше не існує...": у "Нафтогазі" українцям підказали, як дізнатися про стан рахунку.