Українці знайшли черговий привід для скарг на адресу мобільного оператора "Київстар". Один із найуважніших абонентів знайшов грубу помилку на сайті компанії та попередив про це інших.

Про це чоловік написав на сторінці "Київстар" у соцмережі Facebook. Ймовірно, він хотів скористатися послугою "Передзвони мені", яка надсилає запит іншому абоненту з проханням передзвонити, якщо на рахунку не вистачає коштів. Однак у самому запиті, який продиктували на сайті, було допущено грубу помилку.

"У вас на сайті просто безліч неправильної інформації. Ось скрін, як приклад. Замість зірочки - вказана решітка, а в кінці не вказана решітка", - написав він.

Помилка на сайті Київстар, скріншот
Помилка на сайті Київстар, скріншот

Абонент зазначив, що це не єдина помилка, яку він виявив на сайті. Представник "Київстар" подякував клієнту за уважність та передав інформацію для виправлення помилки.

Популярні новини зараз
Комунальники "закручують гайки": за прострочення двох платіжок поспіль блокуватимуть карти Комунальна афера року: майже всі постачальники завищували тарифи - українцям повернуть мільйони Нардеп приголомшив наслідками "бусифікації" ухилянтів Замість канікул – мобілізація: студенти втратять захист від ТЦК – кого заберуть влітку
Показати ще

"Якщо діяти, згідно з інструкцією на вашому сайті, ніколи не вдасться попросити, щоб передзвонили. Я вам допоміг і при цьому безкоштовно", - наголосив чоловік.

Відгук про роботу Київстар, скріншот
Відгук про роботу Київстар, скріншот

Відгук про роботу Київстар, скріншот
Відгук про роботу Київстар, скріншот

Раніше ми писали про те, що плати по 250 грн і сиди без зв'язку: "Київстар" розгнівав абонентів черговим підвищенням тарифів

Як повідомляв Знай.ua, "У чому тоді сенс?": клієнти "Укрпошти" втратили корисну послугу, яка зберігала купу часу

Також портал Знай.ua писав, що діставайте свічки, заряджайте повербанки: експерт попередив, що сидіти без світла доведеться по 12 годин