Українці знайшли черговий привід для скарг на адресу мобільного оператора "Київстар". Один із найуважніших абонентів знайшов грубу помилку на сайті компанії та попередив про це інших.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПро це чоловік написав на сторінці "Київстар" у соцмережі Facebook. Ймовірно, він хотів скористатися послугою "Передзвони мені", яка надсилає запит іншому абоненту з проханням передзвонити, якщо на рахунку не вистачає коштів. Однак у самому запиті, який продиктували на сайті, було допущено грубу помилку.
"У вас на сайті просто безліч неправильної інформації. Ось скрін, як приклад. Замість зірочки - вказана решітка, а в кінці не вказана решітка", - написав він.
Абонент зазначив, що це не єдина помилка, яку він виявив на сайті. Представник "Київстар" подякував клієнту за уважність та передав інформацію для виправлення помилки.
"Якщо діяти, згідно з інструкцією на вашому сайті, ніколи не вдасться попросити, щоб передзвонили. Я вам допоміг і при цьому безкоштовно", - наголосив чоловік.
Раніше ми писали про те, що плати по 250 грн і сиди без зв'язку: "Київстар" розгнівав абонентів черговим підвищенням тарифів
Як повідомляв Знай.ua, "У чому тоді сенс?": клієнти "Укрпошти" втратили корисну послугу, яка зберігала купу часу
Також портал Знай.ua писав, що діставайте свічки, заряджайте повербанки: експерт попередив, що сидіти без світла доведеться по 12 годин