Мобільний оператор Vodafone часто радує клієнтів новинками та акціями. Однак не все так радісно та казково, адже користувачі залишаються без грошей після таких "вигідних" пропозицій.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЧимало клієнтів скаржаться на якість зв'язку, поганий інтернет та навіть шахрайство з боку компанії. Так на офіційній сторінці оператора в Фейсбук, одна з клієнток поскаржилася на обманні дії Vodafone.
За словами жінки, вона скористалася акційною пропозицією та оплатила "рік без абонплат". Клієнтка мобільного оператора заплатила 930 гривень, щоб користуватися послугами без перерв. Але на думку жінки її просто ввели в оману. Гроші отримали на значний період вперед, але з рахунку кошти списуються кожен місяць в такому ж розмірі як і абонплата.
"Таким чином Водафон вводить в оману споживачів, пропонуючи привабливі умови!Ганьба!"
Представники мобільного оператора відгукнулися на скаргу клієнтки та запропонували вирішити це питання. Жінка має особисто написати в приватні повідомлення компанії та розповісти всі деталі ситуації. Що вирішила невдоволена клієнтка залишається невідомим.
Нагадаємо, інформаційний портал Знай повідомляв, Vodafone розсмішив абонентів превентивними заходами проти шахраїв: "Зв'язку немає, захищений"
Раніше портал Знай інформував, беруть гроші за "повітря" та годують обіцянками: українець обурився через якість зв'язку від Vodafone
Також наш портал повідомляв, "Суцільне л**но": Київстар самовільно підключає українцям максимальний тариф за інтернет і морозиться