В Україні запустили спрощений механізм призначення субсидій, проте деякі громадяни скаржаться, що допомогу затягують і доводиться чекати місяцями. Про це свідчать коментарі під однією із публікацій Пенсійного фонду у соціальній мережі facebook.

Українка заявила, що незважаючи на цифровізацію соціальних послуг, у тому числі оформлення житлових субсидій, вона потребувала цілого пакета документів при зверненні за допомогою.

Звернення за субсидією. Фото: скрін youtube
Звернення за субсидією. Фото: скрін youtube

"У Салтівському районі Харкова вимагають документи на квартиру, довідку про склад сім'ї, довідку з банку, квитанції. Загалом цифровізація в дії...", - поділилася жінка.

Оформлення субсидії, скріншот: YouTube
Оформлення субсидії, скріншот: YouTube

Популярні новини зараз
Отримаєте менше – не дивуйтесь: Пенсійний фонд попередив про зміну розміру субсидії Компанія Apple "вбила" багатомільйонне місто одним рішенням: тепер можна зносити все Медична помилка перетворила життя українки на пекло: "Те, що ви вижили – це феномен" Чергуватимуть представники ТЦК: де українцям тепер можуть вручити повістку
Показати ще

За словами українки, питання із субсидією вона не може вирішити вже 3 місяці, оскільки навіть записатися на прийом до відділу соціального обслуговування – проблема. При цьому весь пакет документів було надано.

"Весь мій пакет документів був зданий у відділ соціального обслуговування. Я вже багато років отримувала субсидію. Запис до них на прийом 1 раз на місяць... так, що вже 3 місяці "спілкуюсь"... І кому скаржитися", - обурилася українка.

Оформлення субсидії. Фото: скрін facebook.com/pfu.gov.ua
Оформлення субсидії. Фото: скрін facebook.com/pfu.gov.ua

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, є бали? В Україні для пенсіонерів вигадали цікаву систему, яка допоможе збільшити виплати.

Також наш портал інформував, "Ощадбанк" залишає без пенсії, українці програють боротьбу з банкоматами: "Знущатися зі старих".

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, виплати в Україні: які надбавки пенсіонери отримують автоматично, а за якими потрібно звертатися особисто.